Sunday, February 26, 2017

SECURITY ALERT!!!

Sent as received:
If you are driving at night and eggs are thrown at your windscreen, do not stop to check the car, do not operate the wiper and do not spray any water, because eggs mixed with water become milky and block your vision up to 92.5%, and you are then forced to stop beside the road and become a victim of these criminals. This is a new technique used by gangs, so please inform your friends and relatives. And most importantly do not be wicked and selfish by refusing to share this message on your Timeline, God bless you.

Nếu bạn đang lái xe vào ban đêm và bị ném trứng vào kiếng chắn gió, đừng ngừng xe để kiểm tra, đừng mở gạt nước và đừng xịt nước, vì trứng lẫn với nước trở nên đặc trắng như sữa và chặn 
đến 92.5% tầm nhìn của bạn, và sau đó bạn sẽ bị bắt buộc phải ngừng xe lại bên đường và trở nên một nạn nhân của đám tội phạm. Đây là một kỹ thuật được sử dụng bởi đám băng đảng, vì thế xin vui lòng chuyển đến bạn bè và người thân. Và quan trọng nhất là đừng nhẫn tâm và ích kỷ bằng cách từ chối chia sẻ thông tin này trên timeline của bạn. Chúa ban phước lành cho bạn.


No comments:

Post a Comment